NUDE MOOD

by - 19:27


Długo by pisać jak bardzo jestem zawalona różnymi rzeczami i tym już serdecznie zmęczona. Ale szczerze wam powiem, że czasami warto trochę sobie odpuścić i wyluzować. Wtedy jakoś tak łatwiej wszystko przychodzi. A jak jest dobry humor, to już w ogóle jest jakoś tak prościej (wiadomo, nie zawsze, ale i tak to w pewnym stopniu motywuje). 



🎶
Podniosę się i zrobię coś dla siebie, jak ja to dobrze znam. Ubiegnę cię jakby to miało mieć znaczenie, tak będzie lepiej nam, zaufaj. Boisz się tego, że znów poczujesz ziemię, to taka Boska gra. Stoisz sama, na pozór idealna
🎶




Teraz przejdźmy do stylizaji. Myślałam, myślałam i wymyślić nic nie mogłam. Wyszło jak zawsze, dopasowywanie wszystkiego na ostatnią chwilę. Jak już coś zmieniłam to nadal nie było do końca TO. Czas mnie gonił to już nie było możliwości zmiany. Kurtka dopasowana do sneakersów i skóro-podobnych spodni no i jakaś biała góra. Ale tu był największy problem: zwykła biała bluzka - tak nijak; koszula - no coś było ewidentnie nie tak; bluza z kapturem - już lepiej, ale źle się układała przy kapturze. Koniec końców pożyczyłam bluzkę od mamy. Ten oversizowy fason wpasował się idealnie. Talię podkreśliłam klasyczną nerką na pasku, która dzięki wytłoczonemu logu spasowała się perfekcyjnie w ten miejsko-sportowy look. Czapkę chwyciłam w ostatniej chwili i jednak wyczułam, że będzie tu pasować. Wykończyłam całość klasycznymi kolczykami kółkami, kilkoma pierścionkami. Delikatny beżowy makeup i proste włosy uzupełniły całość tak, że wszytsko wyglądało lekko i świeżo.



Outfit details:

Forever21 Teddy Bear Hooded Coat
COS Turtleneck Longsleeve Top
Missguided Leather Look Pants
H&M Inspired Sailor Cap
DKNY Logo Black Belt Bag
Zara High Top Sneakers 


  
Czas na małe zmiany! Trochę zmodyfikowałam układ i styl posta w porównaniu do poprzednich, ale to chyba jest dobry moment na lekkie odświeżenie strony. 

Dajcie znać co o tym sądzicie i jak wam sie podoba stylizacja. Robić więcej takich streetowych looków, czy może czas na coś bardziej eleganckiego albo dziewczęcego?

xx Carly



You May Also Like

0 comments