CRAZY TIMES...

by - 23:35


Hey, hey! I know I haven't been here for a while (again...). But I'm slowly coming back and hope this time permanently. That's why it's going to be one post for 2 weeks, so I had enough time to overtake everything. Seriously, it's quite a lot. Recently I started missing writing, inspiring myself and expand on fashion and beauty abilities and of course inspiring You! coming months I have to connect with some stuff, duties, and fun. It won't be easy, but I'll get it done if you help me.I'm counting on you!

Hej, hej! Wiem, że dawno mnie tu nie było (znowu...). Ale powoli wracam i mam nadzieję, że tym razem na stałe. Dlatego na razie posty będą co 2 tygodnie, abym miała czas na ogarnięcie wszystkiego. A serio jest tego sporo. Ostatnio zaczęło mi brakować pisania, a co za tym idzie inspirowania samej siebie i rozwijania zdolności modowych czy makijażowych no i inspiracji oczywiście Was! W najbliższym czasie muszę połączyć ze sobą ogarnianie kilku rzeczy, obowiązki i przyjemności. Nie będzie to proste, ale dam radę jak mi pomożecie. Liczę na was!


UNI

At the moment the most important for me are studies. That's the third year, so I'm preparing myself to undergrad. It's a bit crazy. I spend 10 hours a day at the department and in the meantime, I'm sitting in a lab and doing some experiments. And if that wasn't bad enough I've got a million reports to write and a tone of studying to exams. I admit, I'm so fed up with it, but I know it all will be worth devotion.

Aktualnie najważniejsze są dla mnie studia. To już trzeci rok, więc powoli przygotowywuję się do licencjatu. To jest trochę wariactwo. Siedzę tam po 10h dziennie na wydziale a w międzyczasie biegam do labu robić doświadczenia. A żeby tego było mało to jeszcze milion raportów do pisania i ogromy nauki do egzaminów. Przyznaję, powoli już mam serdecznie tego wszystkiego dość, ale wiem, że jest to warte poświęcenia.


JEWELRY

Every few minutes between studying I use to create a new jewelry piece. It's so relaxing for me plus the satisfaction, what gives me energy. It'd be nice to start up, but all thing in time.

Każde kilka minut przerwy w nauce wykorzystuję na stworzenie czegoś nowego z biżuterii. Relaksuje mnie to a do tego ta satysfakcja, która później dodaje mi energii do działania. Fajnie by było założyć firmę, ale wszystko w swoim czasie.


BLOG

As it turns out it's hard for me to break up with writing posts. On the other hand, having no free time or winter, when it's always dark, cold, I'm not able to do good pics or photoshoots definitely demotivates me. Oh yeah, I really miss shoots and trying clothes and then having fun in front of a lens, so all the details were caught perfectly.

Jak się okazuje ciężko mi się rozstać z pisaniem. Lecz z drugiej strony demotywuje mnie trochę brak czasu ,czy to, że jest zima, ciągle ciemno, mroźno, przez co nie jestem w stanie zrobić dobrych zdjęć czy sesji. Oj tak, sesji mi mega brakuje, przymierzania ciuchów a później zabawa i kombinowanie przed obiektywem, żeby jak najlepiej uchwycić każdy detal.


MUSIC

I guess that you already know that I can't live without music. To me, a day without music is like a wasted day. Since I discovered concerts, I can not let go some of them even if I had not enough time. Of course when it goes for Bass Astral x Igo! I really recommend you to check them out, they do such great electro! Moving back to the blog - I hope to introduce a new category connected with music, more closely reviews of gigs, festivals and even maybe CD's... about the last one I had to think.

Pewnie już wiecie, że bez muzyki nie mogę żyć. Jak dla mnie dzień bez muzyki to dzień stracony. Odkąd wkręciłam się w koncerty, niektórych nie mogę sobie odpuścić nawet jak jest krucho z czasem. Zwłaszcza Bass Astral x Igo! Serio polecam wam sprawdzenie tych dwóch wariatów, którzy robią genialne electro! Wracając do bloga - mam nadzieję wkrótce wprowadzić nową kategorię związaną z muzyką, a dokładniej recenzje koncertów, festiwali a może nawet płyt... nad tym jeszcze będę myśleć.



In the future plans, I have also video makeup tutorials, but I don't really know when I'll force myself. Let me know who waited for me and if you are going to come back? And of course how do you like my new ideas? If you have some whims I'll realize them with pleasure! Comment below. Till next time.

W planach mam jeszcze filmiki z tutorialami makijażowymi, ale jeszcze nie wiem kiedy się przemogę. Dajcie znać kto na mnie czekał i czy będziecie dalej tu wpadać? No i oczywiście jak nowe pomysły? A jeśli macie jakieś zachcianki, chętnie je zrealizuję! Piszcie komentarze. Do zobaczenia.

xx Carly

You May Also Like

0 comments