SUMMER ON MY MIND

by - 20:00


There are such days when is no mood for doing anything, but all the time new ideas come to your mind. In my case, there are such I would like to realize immediately. Why sit on a couch and waste the time? I like this kind of internal mobilization the most 🤗 It's really helpful when I create new looks or design jewelry.

Są takie dni kiedy totalnie nic się nie chce, ale cały czas nowe to pomysły napływają do głowy. W moim przypadku są to takie, które od razu bym zrealizowała. Bo po co siedzieć na kanapie i marnować bezczynnie czas. Taką właśnie wewnętrzną mobilizację lubię najbardziej 🤗 Przydaje mi się ona zwłaszcza do kreowania nowych stylizacji i projektowania biżu.



🎶
It’s so black so fill me with dreams. There’s no one else I’ll be. I know we’re trapped here forever
🎶

~ Bass Astral x Igo 
Planets ~



A sudden idea came into my mind. 'How about style the beige blouse with these jeans?' 🤔 So simple, jeans, nothing special. And yet! Only the blouse here was enough to do the whole work. Not only that the sleeves themselves cause that it looks very original, additionally this tying which you can combine with. Other accessories, other tying, and the top look as a different one. I chose a simple bow to add a bit of summery festival style to the whole look. Binding around with these ends is also a nice one option, in my opinion, more elegant - well, it covers the stomach and I would also say it makes you slimmer 😱 

I chose such jeans so firstly they were high waisted (because I wanted to balance the proportions and just fell comfy), and secondly be ripped (it wasn't so necessary, but it definitely changed the style of the outfit). What is more, these white edges match nicely the white sneakers.

Nagły pomysł wpadł mi do głowy. 'A jakby tak połączyć beżową koszulę z tymi jeansami?' 🤔 Niby proste, jeansy, nic szczególnego. A jednak! Tutaj to tylko koszula wystarczyła by zrobić całą robotę. Nie dość, że same w sobie rękawy powodują to, że wygląda na oryginalną, to dodatkowo to wiązanie, z którym można kombinować na wiele sposobów. Inne dodatki, inne wiązanie, a koszula jakby zupełnie inna. Ja akurat wybrałam po prostu kokardę, żeby dodać trochę takiego letnio-festiwalowego klimatu do całości. Przewiązanie się tymi końcówkami dookoła też jest ciekawe, według mnie bardziej eleganckie - no i wiadomo, zakrywa cały brzuch, a nawet bym powiedziała, że wyszczupla 😱

Jeansy wybrałam takie, żeby po pierwsze miały wysoki stan (bo jednak przy takiej bluzce odsłaniającej brzuch chciałam wyrównać trochę proporcje, aby czuć się swobodnie), a po drugie miały dziury (to akurat nie było konieczne, ale według mnie wprowadziły one zupełnie inny klimat do całości). Dodatkowo te białe nogawki fajnie wpasowały się przy białych sneakersach. 



Accessories. Simple and a little, so not to overdo.

Transparent bag melted into the whole and its white elements make the outfit brighter and at the same time matching the bottom of the look. Vintage sunglasses (from my mom's closet) are also transparent but in blue. Kind of no name and bought a long time ago but the shape is still in. There are so many similar glasses now in shops. It is worth some time to look through old stuff because everything in fashion comes back.
If it goes on jewelry I chose only subtle items. The most visible were shells on my neck (must have of this season!) and watch.

I put on very natural and delicate makeup. But this time I got crazy with hair and did waves the easiest way ever - I made braids for the night. And it was enough to last two days 
💁‍♀️

Akcesoria. Proste i mało, żeby nie przesadzić.
Przezroczysta torebka wtopiła się w całość a jej białe elementy rozjaśniły stylizację jednocześnie łącząc się fajnie z jej dołem. Okulary vintage (z szafy mojej mamy) też z motywem przezroczystości ale w kolorze niebieskim. Niby no name i kupione dawno ale fason aktualny. Pełno jest teraz tego typu w sklepach. Czasami warto jest przejrzeć rzeczy sprzed kilku lat, bo jednak to wszystko wraca. 
Z biżuterii wybrałam same delikatne sztuki. Jedyne co najbardziej rzuca się w oczy to muszelki na szyi (hit tego lata!) i zegarek. 

Postawiłam na bardzo delikatny i naturalny makijaż. Ale tym razem zaszalałam i zrobiłam sobie falowane włosy najprostszym sposobem ever - zaplotłam sobie dobierane warkocze na noc. I to wystarczyło aby fale utrzymały się dwa dni 💁‍♀️


OUTFIT DETAILS

Zara Ripped and Acid Wash Jeans
Vintage Clear Blue Sunglasses
Mango Transparent Bag
Moon Island Killin' It Gun Necklace 
Moon Island Kill 'Em with Kindness Bracelet 



How do you like this outfit? Let me know, I'm super curious! 🤗

Jak wam się podoba taka stylizacja? Dawajcie znać, jestem super ciekawa! 🤗


xx Carly 


📸 @malcha_photo 📸


Find me here:
Instagram | Facebook | Bloglovin | LookBook 



You May Also Like

0 comments