PUT THE BRAID ON

by - 21:00


To jest chyba dobry czas na małe zmiany! Tydzień temu wróciłam tutaj z nowym postem, teraz nowa nazwa, a za chwilę jeszcze całkowicie nowy wygląd bloga. House Of Style to idealne odzwierciedlenie mnie w tej chwili. Łączy nie tylko moją miłość do mody, ale także do muzyki (a zwłaszcza house’u) 🎶 W końcu po długim czasie zastanawiania się czy zmnienić nazwę czy jednak ją zostawić, znalazłam tą genialną! W sumie bardziej pasującej do mnie na ten moment już chyba się nie dałoby wymyślić, hehe 😝


🎶


You know how to set me free
You were born to love like me

🎶





A dzisiaj czas no kolejną stylizację, jedną z moich ulubionych ever! Powiedziałabym, że to taki trochę elegancki street style. Cały look dopasowywałam pod sweter, tak oby skupić na nim uwagę. Jest on w całości wykonany na drutach przez moją mamę, a jego projekt opracowałyśmy wspólnie ✨ Ja osobiście jestem bardzo zachwycona ostatecznym efektem i uwielbiam go nosić jako płaszcz. Sam fason jest bardzo prosty, a całą robotę robi warkocz, no i kolor oczywiście! Żeby nie przyćmić naszej gwiazdy wybrałam zwykłą czarną bluzkę z długim rękawem i golfikiem i podwinęłam ją, aby wyglądała jak crop top. Do tego jeansy z wysokim stanem w fasonie Mom i z przetarciami. A w dodatku w pieknym szarym, delikatnie jakby spranym, odcieniu, który niesamowicie współgra z brązowym kolorem swetra.

Żeby nie wprowadzać za dużo dodatków, zamiast paska założyłam czarny długi sznureczek spleciony w warkocz i związałam go z przodu, aby trzymał mi spodnie w pasie a dodatkowo wyglądał wyjątkowo delikatnie. Buty - moje ukochane białe sneakersy z Fili, które mogłabym nosić na okrągło, bo pasują dosłownie do wszystkiego! Całość dopełniłam półokrągłą zamszową torebką z frędzlami idelanie pasującą do stylu, a zwłaszcza koloru, swetra. Na koniec kolczyki z taśmy cyrkoniowej. Kupione w zeszłym sezonie, a dopiero teraz jest jakiś szał na nie. Fajnie uzupełniły całą stylizację nutą elegancji.


OUTFIT DETAILS


Peoni Handmade Sweater // Atelier Krzeszovska 

H&M Turtle Neck Black Longsleeve
Miss Denim Booty Cut Rip Acid Mom Jeans // Atelier Krzeszovska
Fila Sneakers
Mango Fringe Bag
Reserved Crystal Earrings


Co myślicie o takiej stylizacji? Zdecydowanie to jest ten styl, który sama uwielbiam i mega czuję. A za tydzień może jakieś inspiracje z wybiegów wjadą 😉


xx Carly 




📸 Anastasiya Malchuk  📸




You May Also Like

0 comments