STREET VOGUE

by - 20:00


Witam Was ponownie 😎 Dzisiaj powracam do mojego ukochanego street style'u! Nie tylko w kontekście fasonów, ale rownież tej klasycznej kolorystyki. Kocham beż w praktycznie każdym wydaniu, bo nadaje się nie tylko do zwykłej czerni czy bieli (co jest prostym, ale eleganckim połączeniem), ale również do intensywnych kolorów, jak neony - dzięki czemu nie uzyskuje się efektu mocnego kontrastu.



Tym razem stylizacja nie jest jakoś bardzo złożona czy skomplikowana. Czarna dopasowana sukienka o długości midi z rozciętymi bokami ze współpracy Kangola z H&M, to zdecydowanie klasyk, który każda z nas powinna mieć w swojej szafie. Można ją ubierać na wiele sposobów i w zależności od samych dodatków uzyskać zupełnie inny styl, od sportowego aż po elegancki. Zestawiona z oversizową beżową bomberką (którą ostatnio non stop pożyczam od mamy 🙄) stworzyła bazę całości. Nie mogłam się zdecydować na buty i torebkę. Nie ważne, którą opcję bym wybrała i tak wyglądałoby to super. A dokładniej zastanawiałam się nad większą torebką koralikową (którą z resztą też sama robiłam jak tą) i beżowymi wiązanymi traperkami. Jednak ostatecznie stanęło na tych czarnych kozakach za kolano i mniejszej torebce. Ostateczny efekt wyszedł bardziej modowy i z lekkim pazurem. Outfit wykończyłam dużymi kolczykami w kształcie kwadratu oraz kilka bransoletek i pierścionków.


OUTFIT DETAILS

KANGOL X H&M black bodycon midi dress (shop)
H&M beige bomber jacket
GINO ROSSI / CCC over the knee leather black boots (shop)
MOON ISLAND Stella wooden beaded mini bag (shop)
RIVER ISLAND square oversized earrings


I co powiecie na taką stylizację? Ja czułam się w niej świetnie i tak, zdecydowanie jest to ostatnio mój styl! No, a kolejny post już niebawem 🤎

xx Carly


📸 Anastasiya Malchuk  📸





You May Also Like

0 comments