WINTER WARRIOR

by - 20:00

Hey hey! It's been a long break here again. Sorry. It's all because of the winter which surprised us with snow and freezing cold this year and it was hard to do some shooting outside. And those short days tho, almost without sun, well, You could go crazy 🤦‍♀️ But I'm back with new and super positive energy and million ideas! And wow! I've got few posts planned for about a month, which's weird. I've always been doing all articles about one/two weeks earlier 🤔 The posts will show every Friday evening, as they did before. I'll probably publish in turns, once the outfit posts, and then some makeup/beauty or inspo posts (mostly fashion isnpos). Because I have to postpone gigs or festival reviews to better times 🤷‍♀️

•   •   

Hej hej! Znowu wskoczyła mi tu jakaś taka dłuższa przerwa. Przepraszam Was. To wszystko przez tę zimę, która zaskoczyła nie tylko śniegiem, ale i dość porządnym mrozem w tym roku i niestety ciężko było wyskoczyć na jakiekolwiek foty. I jeszcze te super krótkie dni, prawie bez słońca, no zwariować można było 🤦🏽‍♀️  Ale wracam do Was z nową, mega pozytywną energią i milionem pomysłów! I wow! Mam już zaplanowane posty na najbliższy miesiąc, co jest w sumie dość dziwne jak na mnie. Zawsze robiłam wszystko maksymalnie z 1/2-tygodniowym wyprzedzeniem 🤔 Wpisy będą się pojawiać w każdy piątek wieczorem, jak do tej pory. Prawdopodobnie będę publikować na zmianę, posty ze stylówkami i posty makijażowe/beauty czy z różnymi inspiracjami (ale głównie jednak tymi modowymi). Bo niestety relacje z koncertów czy festiwali muszę odłożyć na lepsze czasy 🤷‍♀️ 

🎶

Before I get away
Know that I won't slow down

~ Black Coffee You Need Me (feat. Maxine Ashley & Sun-El Musician) ~

🎶

And the most important thing - today's look. The outfit was ready in December, all would be good if the winter didn't come 🥶 Hopefully the weather got better and the spring came, so I could finally do my work! And what is more, I didn't freeze. And how I promised I got back on the court. But this time concrete one. I really love this place and my outfit matched it perfectly. I put on only two colors - black and white. Simply and comfy, but stylish and sporty at the same time. A short puffer jacket in white was my must have this winter. It matched everything and what I value the most - versatility! I don't know why I wanted such jacket so much. I'm really glad I found it. What is more, on sale! I was so shocked I got the exact one I dreamed of. Because always when I want a specific piece, there is nowhere one to find (or it costs a small fortune which I don't even have 🤷‍♀️). You do that too? 😵 Okay, let's go on. To the jacket, I added an oversized, super comfy t-shirt with a logo by Guerriers. This is a brand with sporty-casual clothes inspired by tennis. I love discovering new small sports brands because these have their own loveliness and they put up on uniqueness. And if they are tennis inspired, oops, but I can't resist 🙈 The tee has a classic and longer cut, but I put it up so it looked like a crop top. I paired it with basic black high-waisted leggings, which I bought a long ago. Well, they got back in fashion so I brought them out of my wardrobe. I added a pair of white socks which also got back recently. These can be worn with joggers and also jeans. I wanted to keep the look monochrome, so finished it with simple white and black sneakers. If it goes on jewelry I chose a chain necklace and triangle earrings in gold with some rings. I wanted the clothes to be the most important here. And the last finishing of whole look - a black beaded tote bag, designed and made by me 🖤

•   •   

A teraz najważniejsze, czyli dzisiejsza stylizacja. Sam outfit miałam już wymyślony w grudniu i wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ta nagła zima 🥶 Na szczęście pogoda się zlitowała i w tym tygodniu wskoczyła już piękna wiosenna pogoda, co pozwoliło mi wreszcie działać! A co najważniejsze, nie było opcji, żebym zmarzła hihi. No i tak jak obiecałam, wróciłam na kort. Tym razem padło na betonowy. Na prawdę uwielbiam tę miejscówkę, a co najważniejsze świetnie wpasowała się tu moja stylówka. Postawiłam tylko na dwa kolory, czarny i biały. Prosto i wygodnie, ale jednocześnie modnie i na sportowo. Krótka puchowa kurtka w białym kolorze, to był zdecydowanie mój must have tej zimy. Świetnie pasowała do wszystkiego, a to jest to co sobie najbardziej cenię w ubraniach - uniwersalność! Nie wiedzieć czemu, dosyć długo chodziła za mną taka biała puchówka. Mega się cieszę, że udało mi się ją dorwać. Jeszcze do tego na przecenie! I mega byłam zdziwiona, że znalazłam dokładnie taką jaką chciałam, bo zawsze jak coś sobie wymyslę, to nigdy nie mogę tego nigdzie dostać (chyba, że za gruby hajs, którego nie mam 🤷‍♀️). Też tak macie? 😵 Dobra, ale lećmy dalej. Do kurtki wybrałam oversizowy, mega wygodny biały logowany t-shirt od Guerriers. Jest to marka z ubraniami sportowo-casualowymi, ale inspirowanymi tenisem. Lubię odkrywać takie mniejsze sportowe brandy, bo mają one swój urok i stawiają na unikatowość. A jeszcze dodatkowo jak są inspirowane tenisem, to uuu, ale nie mogę się takim oprzeć 🙈 Bluzka ogólnie ma klasyczny, dłuższy fason, ale ja sobie ją zawinęłam, co dało efekt crop topu. Do niej dobrałam najzwyklejsze czarne legginsy z wysokim stanem, które służą mi już od kilku ładnych lat. A że właśnie znowu stały się modne, to wykopałam je w końcu z dna szafy. Założyłam na nie dłuższe białe skarpetki, które ostatnio również powróciły do mody. Można je nosić zarówno do dresów jak i jeansów. Żeby już zostawić dwa kolory, wybrałam klasyczne biało-czarne sneakersy. Z biżuterii założyłam grubszy łańcuch i kolczyki z trójkącikami w kolorze złotym oraz kilka pierścionków, żeby jednak to stylizacja grała pierwszą rolę. Wykończeniem całego looku była czarna koralikowa torebka, zaprojektowana i zrobiona przeze mnie 🖤

OUTFIT DETAILS

GUERRIERS Warrior tee (shop)
H&M white puffer jacket
RIVER ISLAND high waist black leggings
NIKE long white logo socks (shop)
PUMA Cilia black/white sneakers (shop)
MOON ISLAND Carly black beaded tote bag & Gold Sunrise necklace

And what do You think about this look? Do You like such sporty style? I, unfortunately, wear sporty clothes non-stop. If not joggers I put on jeans. And even if I have to dress up elegantly I always find a way to add some sporty accent 🙈

•   •   

No i co powiecie na taką stylówkę? Lubicie taki typowy sportowy styl? Ja niestety non stop chodzę na sportowo, jak nie dresy to jeansy, a nawet jak mam się ubrać elegancko to i tak muszę przemycić jakiś sportowy akcent 🙈


xx Carly

instagram | facebook 


📸 Anastasiya Malchuk  📸

*sponsored by We Are Guerriers*






You May Also Like

0 comments