LILAC SPRING

by - 20:00

Hejka! Jestem, z małym poślizgiem, ale jestem! Z nowym postem i nową stylówką. Prawdziwa wiosna zawitała, choć jak na razie tylko na chwilkę, ale udało mi się wykorzystać ten moment na fotki. Jak mogliście się spodziewać, znowu postawiłam na sportowy street style, lecz tym razem w wydaniu bardzo lekkim i dziewczęcym. Mam wrażenie, że całość znowu mi wyszła tak instagramowo-pinterestowa, ale to już sami oceńcie 🤗

🎶

~ Gryffin Love in Ruins (feat. Sinead Harnett) ~

🎶

Dawno już nie było jeansów, a miałam ochotę na coś wygodnego i prostego, więc na nich ostatecznie się skończyło 🤷‍♀️ Ostatnio jestem zdecydowanie team jasne jeasny, ale w sumie, to nie wiem dlaczego. Z jednej strony szybciej się brudzą. ale w drugiej jakoś tak rozjaśniają stylizacje, dzięki czemu całość wygląda lżej. A że się robi coraz cieplej, to już mnie nosi, żeby zacząć zakładać jaśniejsze ciuszki i dodać trochę kolorku ☀ Dlatego do tego looku wybrałam najpopularniejszą jasną bazę, czyli białą bluzkę i jeansy. Ale bluzkę sportową, o krótkim i dopasowanym kroju z długim rękawem. Jeansy z wysokim stanem o fasonie mom, ostatnio moim ulubionym. Do nich dobrałam białe Conversy za kostkę, co optycznie wydłużyło nogi, bo nie zrobiło się 'odcięcie'. A wygrzebałam je z dna szafy, mają już dobre kilka lat, ale widzę, że high topsy znowu wracają, to stwierdziłam, a czemu by nie? A że dodatkowo mają żółte elementy, to torebka w podobnym odcieniu idealnie mi tu przypasowała. Oczywiście kupiona na jakiejś przecenie za grosze, ale fason jak najbardziej aktualny! Lecz głównym akcentem kolorystycznym, i tym pierwotnie zamierzonym, jest tu zdecydowanie liliowy, a soczyste pastele, są super modne w tym sezonie. Kapelusik zrobiony przez moją mamę na szydełku i bluza z moim haftem w identycznym kolorze, postawiły tę kropkę nad i. Delikatna biżuteria, czyli naszyjnik z literką C i kilka pierścionków no i gotowe! 🤗 Chociaż pofalowanymi włosami dodałam też trochę wiosennego vibe'u, a to tylko efekt zaplecenia warkoczy na noc, czyli mój ulubiony trick 😉

OUTFIT DETAILS

MOON ISLAND Classic sweatshirt, necklace and rings
LIGHT IN THE BOX white long sleeve top (shop)
PRIMARK mom jeans (shop)
CONVERSE high top sneakers
MANGO mini yellow bag
PEONI crotchet lilac bucket hat


To jak Wam się podoba taka stylówka i połączenie tych pastelowych kolorków - żółtego i fioletowego? Ja osobiście już nie mogę się doczekać takiej pogody, aby częściej nosić takie looki! 💜


xx Carly

instagram | facebook 


📸 Anastasiya Malchuk  📸





You May Also Like

0 comments