FASHION FRIDAY #2

by - 23:54


Hej Kochane! Dzisiaj kolejna część cyklu Fashion Friday! Tym razem postawiłam na dodatki z tegorocznych wiosennych kolekcji. Są to na pewno moje ulubione i takie najbardziej praktyczne, które serio można łatwo wdrożyć do swoich casualowych stylizacji! Oczywiście sama noszę takie dodatki, co widać na moich fotach, że takie rzeczy już wykorzystywałam. A niektóre nawet trochę wcześniej, jakbym przewidywała niektóre trendy haha 🙈 Propozycje macie w różnych zakresach cenowych, ale jeśli chcecie więcej, to oczywiście mogę specjalnie dla Was ich poszukać!


OCEAN BLUE

BOSS21 | ZARA | Bershka | Reserved | Icon Eyewear | DIVE INTO BLUE

Niebieki. Zaczynam się znowu przekonywać do tego koloru i powiem Wam, że to serio ciekawy kolor jeśli chodzi o dodatki. Ma od groma różnych odcieni, ale taki czysty niebieski, czy błękit będą na pewno dobrym wyborem. Delikatny akcent w postaci tego koloru fajnie wzbogaci stylizację, ale jednocześnie nie powinien się za bardzo rzucać w oczy. Ale jeśli chodzi o ten właśnie kolor, to ja osobiście jestem jednak bardziej za total lokami!


HIDE IN BLACK

Me | Puma | Reebok | Parfois | C&A | Rick Owens Spring21

Czarne maski, niby nic szczególnego. A jednak! Taka zwykła, najprostsza i czarna maska będzie nie tylko pasować do wszystkiego, ale i nada nutki elegancji do całości. Co tu więcej dodać, czasy mamy jakie mamy, więc czarna maska przyda się w każdej szafie!


PHONE ONLY

Miu Miu Spring21 | H&M | Marc O'Polo | ZARA | Reserved | COURT FASHION

W poprzednie wakacje dorwałam sobie taką małą torebeczkę tylko na smartfona. Ogólnie dopiero zaczęynała się ta moda, ale dopiero teraz widzę boom na nie. W tym momencie, to dosłownie, w każdym sklepie już je dostaniecie. Co ważniejsze, są totalnie przeróżne! Od eleganckich cekinowych, po sportowe ortalionowe. Na krótkie wyjście z domu, super! Ale ja jednak jestem mega przyzwyczajona do noszenia wielu 'niezbędnych' rzeczy, więc taka rzadko mi wpadnie w rękę.


BASEBALL MOOD

SPORTY CHIC | Reserved | Calvin Klein Sinsay | 47 Brand | Celine Spring21

Czapki z daszkiem wróciły tak dosłownie w jednej sekundzie. Jak lubiłam je jako mała dziweczynka, potem twierdziłam, że są tandetne, że to trochę obciach w takich chodzić, to teraz, jak się wpasowałam w jedną, tak wykopałam moje stare i chodzę w nich na okrągło! Co więcej, teraz, przy maseczkach, są zbawieniem na słoneczne dni. Okulary parują, a tak czapka ratuje sytuację i nie tyle, że nie przeszkadza mi zamglone szkło, to słońce nie świeci mi w twarz.


THE MORE THE BETTER

Versace Spring21 | ZARA | Selfie Store | Mokobelle | H&M | Moon Island Jewelry by me

No i ostatni trend na ten post - naszyjniki (nie mogło się obyć bez biżuterii). A dokładniej duże i dużo! Po prostu, kolory, koraliki, perły, muszelki, duże zawieszki, co tam lubicie, byle by to fajnie ze sobą mieszać i tyle!


/  /  /


Tyle na dzisiaj! Dajcie znać, które z tych trendów lubicie, a jeśli pokazałam Wam coś nowego, to czy Was to zaintrygowało. Jeśli chcecie więcej, to piszcie najlepiej na Insta ➡ @houseofstyle 

xx Carly

instagram | facebook 

You May Also Like

0 comments