DIVE INTO BLUE

by - 20:00


 Hej kochani! Dzisiaj kolejna odsłona stylizacji inspirowanej tenisem! No cóż, nic nie poradzę, że sesje na korcie tak bardzo mi się spodobały 😅 W każdym razie ta stylizacja będzie idealna na nadchodzące wiosenne dni. Niby lekka i sportowa, ale bardzo dziewczęca z dodatkiem najmodniejszych elementów. A dokładniej, pastelowego koloru, tu akurat błękit, czy niebieskich dodatków jak torebka czy okulary (o których więcej za tydzień w Fashion Friday).


🎶

If I knew what you're thinking
Wouldn't be here sinking
Deeper into this decay

George Mensah Decay (Edit) ~

🎶


Bazą całego outfitu są białe skortsy, czyli szorty, które z przodu wyglądają jak spódniczka. Mało popularne, ale serio wygodne i przynajmniej nie trzeba się martwić w wietrzne dni, że przypadkiem nas podwieje 🙊 Te skortsy są od Guerriers. O tym brandzie inspirowanym tenisem pisałam w jednym z ostatnich postów, Winter Warrior, gdzie miałam ich koszulkę. Ale wracając. Aby stylizacja była bardziej na co dzień, dobrałam bluzę o klasycznym oversizowym kroju. A dokładniej bluzę z mojej kolekcji Moon Island, gdzie logo haftuję sama! Tak, zajmuje to kilka godzin, ale efekt jest tego wart, plus każde będzie nieznacznie inne, a to nadaje im totalnie unikatowy charakter. A jej pastelowy kolor, jeden z najmodniejszych na wiosnę/lato 2021. Do tego zestawu wybrałam moje ukochane ciężkie, białe sneakersy od Fila (tak wiem, wyglądają jakby przeszły wojnę 🙈) i dobrałam do nich wyższe białe skarpetki, żeby całość nie wyglądała zbyt banalnie. A poza tym są modne. Jeśli chodzi o akcesoria to wybrałam okulary przeciwsłoneczne w niebieskich oprawkach o ciekawym kształcie oraz torebkę z niebieskich koralików, również mojej roboty! Dla przełamania tego sportowego stylu dodałam grubszy naszyjnik łańcuch oraz drugi perełkowy, no i praktycznie klasycznie, kolczyki koła. I tyle, gotowe 🤗


OUTFIT DETAILS

MOON ISLAND Classic sweatshirt, Ella blue beaded bag, Oops Hoops earrings, Pacific Moon necklace & Gold Sunrise necklace
GUERRIERS Naomi skort (shop)
FILA white sneakers
CALVIN KLEIN white socks
VINTAGE blue sunglasses


No i jak taka stylówka, podpasowała Wam? Dajcie znać, bo już się mega nie mogłam doczekać, żeby ją w końcu pokazać! 🤍


xx Carly

instagram | facebook 


📸 Anastasiya Malchuk  📸

*sponsored by We Are Guerriers*







You May Also Like

2 comments

  1. Fantastyczne zdjęcia :D bardzo mi się podobają i ten efekt, na nie nałożony - też bomba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki 🥰 To zasługa mojej ulubionej fotografki 🤍

      Delete