SPORTY CHIC

by - 20:00

Hey! Today here is the outfit with all the details I foreran in the last post Fashion Friday #1. Super sporty look with a dose of modernity and elegance. Containing the hottest trends what made it such Instagram vibes. Additionally, it is such simple, so I definitely recommend it for every day ✌🏼 I'm that super comfy couch potato, and sometimes I'm too lazy to think about the gear or don't have enough time, so I just put a tracksuit on. Well, chavette forever 💁🏽‍♀️  But remember, well-matched accessories to the tracksuit can do the work so it won't look boring or typically sporty! Boots, untypical outerwear, or eye-catching jewelry. You can play however You want. A simple base as a basic tracksuit, fancy accessories to this and we have an unusual look. 

•   •   

Hejka! Mam dzisiaj dla Was stylówkę, już ze wszystkimi detalami, którą zapowiedziałam tydzień temu w poście Fashion Friday #1. Super sportowy look, ale z nutką nowoczesności i elegancji. Zawierający najmodniejsze trendy, co dało jemu totalnie instagramowego charakteru. Dodatkowo jest na tyle prosty, że zdecydowanie polecam go na codzień ✌🏼 A że sama jestem z tych wygodnickich leniuszków i czasami nie chce mi się za bardzo kombinować, albo mam zbyt mało czasu, to wrzucam na siebie po prostu jakiś dresik. No cóż dresiara forever 💁🏽‍♀️ Ale pamiętajcie, dobrze dobrane dodatki do dresu mogą zrobić całą robotę i nie musi to wyglądać nudno i typowo sportowo! Cięższe buty, nietypowa kurta czy mocniejsza biżuteria. Tu akurat możecie się bawić ile chcecie, prosta baza w postaci takiego basicowego dresiku, do tego jakieś wymyślne akcesoria i uzyskujemy niecodzienny look.

🎶

I'm taking back what's minе
And all the things I let slip
All the things I let slip
Through my fingers

~ Idris Elba & Inner City No More Looking Back (feat. Steffanie Christi'an) ~

🎶

A simple white tracksuit is the base of the look. But don't get missed, this one it's not even a set! You really don't have to buy a sweatshirt with matching pants, because sometimes one style of these won't fit You. Mostly if it goes on whites and blacks, You really don't need such sets. You can just pair together what You already have. For example, I've got here a men's hoodie, so I achieved an oversized style. Women's joggers, one size bigger, so these looked a bit baggy. But if I want I tie these higher on my waist and getting kinda fitted cut. Something like 2 in 1 😅 I matched the tracksuit with a beige trench coat with a red stripe on sleeves and a caption on the back adding a color accent. Of course, I bought this super cheap last year. I guess all the things were quite cheap here haha. Anklet boots in a little brighter shade matched the trench nicely. I added a simple white cap, which is back in fashion recently. I really wanted such one and am so happy I found a perfect one! Why am I so addicted to white items lately? I have really no idea 🙈 Anyway I broke the whole look with a contrasting, black, bag with a gold chain that is really in. A bit of Bottega Veneta vibes, but bought in Primark for less than $15. I finished the outfit with a subtle silver choker necklace and hoop earrings! This dressing doesn't even need more!

•   •   

Prosty biały dresik stał się bazą tej stylizacji. Ale nie dajcie się zwieść, to wcale nie jest komplet! Nie musicie kupować razem bluzy i spodni w setach, bo nie zawsze obie te części mogą Wam odpowiadać fasonem. Zwłaszcza jeśli chodzi o biały czy czarny, to na prawdę nie musicie mieć takich kompletów, możecie po prostu łączyć to co macie. Ja na przykład tutaj mam męska bluzę, dzięki czemu uzyskałam oversizowy fason. Spodnie damskie, ale o rozmiar większe, żeby również były ciut luźniejsze. A jak chcę to po prostu mocniej je związuję na wysokości talii, zyskując tym wyższy stan i bardziej dopasowany krój. Takie trochę dwa w jednym 😅 Do tego wybrałam beżowy płaszczyk z czerwonym lampasem na rękawach i napisem na plecach, wprowadzając tym jakiś akcent kolorystyczny. Oczywiście kupiony jakoś w zeszłym roku po taniości, z resztą jak wszystko tutaj haha. Traperki o nieco jaśniejszym odcieniu beżu, fajnie skomponowały się z płaszczem. Do tego biała czapka z daszkiem, mega modna ostatnio, która chodziła za mną już od kilku miesięcy. Ale w końcu dorwałam tą idealną! Co ja ostatnio mam z fazą na białe rzeczy, to ja nie wiem 🙈  W każdym razie, look przełamałam czarną, kontrastującą torebką z ciężkim łańcuchem o najmodniejszym fasonie. Taki trochę Bottega Veneta style, a kupiona w Primarku za mniej niż 50zł. Całość dopełniłam delikatnych srebrnych chokerem i kolczykami kołami! Tej stylizacji więcej nie było potrzeba! 

OUTFIT DETAILS

BERSHKA white men's hoodie
C&A white joggers
STRADIVARIUS Inspirational trench with a red stripe
DEEZEE beige ankle boots
CALVIN KLEIN men's white logo cap (shop)
PRIMARK black mini bag with chain (shop)
MOON ISLAND Seven Heaven choker
VINTAGE silver hoop earrings

And how do You like the look? I'm super proud of it. Really love trench and tracksuit connection, this is so uni for me! It will be great for early spring weather  🥰

•   •   

I co powiedzie na taką stylówkę? Ja jestem mega zachwycona. Uwielbiam to połączenie płaszczyku z dresem, jak dla mnie jest totalnie uniwersalne! Na wczesno wiosenną pogodę będzie jak znalazł 🥰


xx Carly

instagram | facebook 


📸 Anastasiya Malchuk 📸





You May Also Like

0 comments